pondělí 25. listopadu 2013

Sníh

Dneska poprvé napadl sníh - no napadl, spíš je to jenom poprašek, který hned roztává. :(
Je srandovní když si uvědomím, že před pár dny každý nosil podzimní oblečení a teď v ulici vidím jen kabáty, tlusté zimní bundy, kulichy a rukavice. A to jen spadlo pár vloček. :)
Ale je smutné, že každý někam spěchá, když někoho někdo potká jen rychle prohodí pár slov a spěchá dál. Každý shání dárky pro ostatní a neuvědomuje si, že mu udělá větší radost, když bude chvíli s ním. A hlavně s rodinou. Ta je nejdůležitější. :)
Mám ráda chvíle, když něco dělám a máma nebo táta mi s tím pomáhají. A je jedno co děláme. :) - Mám to ráda. <3
Mám ráda, když je hodně sněhu. Lyžovat se dá jen při hodně sněhu - to se mi líbí, ale břečka ne, to radši ať není sníh vůbec :( . Moc se těším, až pojedeme na hory a my s tátou zase projezdíme na běžkách všechny trasy. :)  <3

Fotky jsou jen ilustrační. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat